Start Think, imatge corporativa per start-up catalana

Client: Start Think Invest S.L.
Juliol 2011

Disseny d'identitat corporativa per start up barcelonesa de nova creació.

Intervencions:
Concept creatiu per associar valors estratègics a la marca
Recerca de baseline - eslògan
Disseny gràfic marca definitiva
Papereria corporativa
Manual corporatiu
Landing page

www.startthink.net

Start Think és una start up, una empresa “business angel” que es dedica a impulsar nous projectes que consideren interessants, especialment en l’àmbit del comerç a Internet. Abans d’impulsar als altres, evidentment, necessitaven una imatge corporativa que els ajudés a transmetre la seva idea. El principal valor de Start Think és l’aportació de recursos indispensables per al desenvolupament d’un projecte. O, almenys, perquè es desenvolupi d’una manera més òptima i competitiva en relació a les seves possibilitats.

Des de Periferia Creative treballem la imatge corporativa posant l’accent en el concepte “som la peça que et falta”. L’imagotip simbolitza un espai d’atenció –una lupa, una mirada, un objectiu– sobre el qual es concentra l’empresa. Aquest espai simbòlic, un hexàgon, es troba buit. Start Think pot completar-ho. El punt de la “i” és precisament hexagonal per emfatitzar que l’empresa té allò que li fa falta als projectes dels seus clients.

 

 

 

 

Leave a Reply