Campanya publicitaria I Muestra de Cine Dramanagement 2011
Client: Cookie Box
Septembte 2011
Disseny de campanya publicitaria per esdeveniment promocional en el marc del Festival de Cine de San Sebastian.
Intervencions:
Disseny marca (logotip + imagotip)
Disseny gràfica accesòria
Papereria corporativa
Cartelleria i expositors
Invitacions
Programa de mà
Anuncis premsa
Landing page promocional
Personalització perfils al les xarxes socials
Cookie Box, un dels nostres clients més emprenedors, va voler impulsar una de les seves línies de negoci relacionades amb el cinema destinat a la empresa, que ells anomenen Dramanagement. I per fer-ho van organitzar una activitat en el marc del Festival de Cine de San Sebastián, per tal de crear un pont entre els seus clients (executius de grans empreses) i el món del cinema. Era vital crear una imatge impactant i, alhora, ben identificativa, que transmetés el gran potencial del llenguatge cinematogràfic aplicat a la empresa, en l’àmbit de la formació, la capacitació i la motivació corporativa, per exemple.
Des de Periferia els hi vam proposar una imatge publicitaria on es fes evident la unió d’aquests dos mons tan aparentment dispars, mitjançant un disseny contundent basat en personatges. A la part superior de la composició vam ubicar una part del personatge que es relacionés amb la realitat empresarial, i a la part inferior una prolongació del personatge en un entorn cinematogràfic de ficció. En alguns elements, com eren els anuncis en premsa o les invitacions, vam afegir un text, una mena de sinopsi d’una “pel·lícula” que podria donar lloc en l’entorn empresarial. Per accentuar l’efecte, vam afegir als personatges, en la “part empresarial” un element extret també del món de la ficció, per refermar la idea de que Cookie Box pot difuminar aquestes fronteres i fer creïble allò increïble. Per lligar-ho tot vam crear una marca que, amb el seu imagotip, ens permetés unir visualment la composició, al mateix temps que refermava l’estètica cinematogràfica, fent referència a la claqueta.
El resultat ha estat una imatge corporativa de gran impacte, que estigués al nivell de la seductora varietat de missatges promocionals en l’entorn del Festival de Cine de San Sebastian.