LAMP – Reputació de marca a Internet
Client: LAMP S.A.
2010 - 2011
Estratègia de reputació de marca a Internet per LAMP, empresa internacional dedicada al sector de la il·luminació.
Intervencions:
Estratègia general
Creació dels perfils corporatius a les diverses xarxes socials escollides
Col·laboració en la recerca de continguts
Redacció creativa de continguts
Gestió de continguts
Feedback amb seguidors
Estadístiques periòdiques, conclusions i propostes
LAMP, empresa especialitzada en la producció i comercialització de luminaries i components per la il·luminació interior i urbana, dedica importants recursos a mantenir un lloc web de qualitat, però no disposava d’una estratègia a la xarxa social que li permetés traslladar els seus objectius de màrqueting als nous espais 2.0.
Des de Periferia Creative hem desenvolupat una estratègia per afavorir la imatge de la marca LAMP a les xarxes socials on tenen més presència els clients actuals i potencials de la empresa. Treballem diàriament al el departament de màrqueting de LAMP per assegurar-nos que la informació que traslladem a la xarxa sempre estigui actualitzada i alineada amb les accions comercials de l’empresa. Cola-borem en la redacció creativa dels continguts i mantenim feedback amb els seguidors dels diferents perfils socials (Facebook, Twitter, LinkedIn i You Tube). Periòdicament informem a LAMP dels efectes d’aquestes intervencions, mitjançant estadístiques, conclusions i propostes actualitzades.
Visitar Twitter corporatiu de LAMP
Visitar pàgina corporativa de LAMP a Facebook
Visitar el canal de LAMP a YouTube
Visitar el perfil de LAMP a LinkedIn