Campanya publicitaria Catavins 2011
Client: Fira de Sabadell
Octubre 2011
Disseny d'imatge promocional i elements derivats per fira especialitzada del món del vi.
Intervencions:
Creativitat general per la campanya promocional
Composició artesanal de figures amb fruites i d'altres elements naturals
Sessió Fotogràfica
Disseny gràfic de base per la campanya promocional
Disseny gràfic catàleg expositors
Disseny gràfic cartelleria i MUPIS
Disseny díptics i flyers promocionals
Layout gràfic web catavins.es
Disseny entrades, acreditacions i tickets
Disseny banner promocional
Disseny gràfic anuncis premsa
Disseny gràfic Guia de Visita a la fira
La voluntat de la organització de Fira de Sabadell era consolidar la imatge d’aquesta fira enològica del Vallès, mitjançant una comunicació atractiva i impactant, que despertés la curiositat tant dels especialistes del sector com dels ciutadans i ciutadanes de Sabadell.
Des de Periferia volíem fugir dels recursos més habituals en la publicitat del vi, però sense prescindir de les seves icones més efectives i directes. Vam decidir-nos a plasmar les sensacions que evoquen les cates, a nivell visual, olfactiu i de gust, tot configurant un collage amb elements que ens venen al cap al tastar un vi. Vam concentrar-nos especialment en allò que ens evoquen els vins negres, reunint un munt de fruites, espècies, vegetals, fruits secs i altres elements com la terra, la fusta o la pedra, fins a generar la silueta desitjada. Vam fer-ho tot a la nostra agència, fotografiant el resultat en alta resolució. El resultat és curiós i seductor: obtenim la forma d’una copa o una ampolla a partir d’allò que evoquem en les cates. Fem gràfic el món dels intangibles y les sensacions, veritable esperit de la passió pels vins.