
Expertise: Estratègies de Branding, Plans estratègics de comunicació, Analítica web, Social Media Marketing, Pla de continguts, SEO, Redacció creativa, Publicacions digitals, Gràfica publicitària
Vivint en algun punt entre el zen i el RockandRoll, Jose aporta a Periferia els seus coneixements de màrqueting, comunicació visual i storytelling, procurant equilibrar sempre l’experiència amb l’instint. La motivació (la de l’equip, la del client i la seva pròpia) són prioritat absoluta per a ell.
Es va atrevir a muntar Perifèria en 2005, mogut més per l’instint i la inquietud creativa que per una autèntica vocació empresarial. Convençut que la comunicació és un element fonamental en el benestar social, sempre aspira a descobrir mètodes efectius per captar l’atenció de l’interlocutor (sigui persona o mercat) i transmetre un missatge de la manera més òptima.
El disseny gràfic va ser la primera de les seves professions predilectes. I diem la primera perquè Jose també s’ha dedicat a altres assumptes que han enriquit la seva manera d’entendre la comunicació: marketing digital, social media marketing, redacció literària, còmic, disseny de jocs narratius i disseny de gamebooks.
Quan Perifèria va començar a consolidar-se va sentir la necessitat d’aglutinar tot això de forma holística i el màrqueting li va semblar la millor manera. Li aportava tècniques i eines de previsió, integració, coordinació i mesurament de resultats, amb una orientació essencialment digital: aplicacions mòbils, websites, publicacions digitals i reputació digital de marca. Aquest enfocament li ha posicionat de manera natural com a coordinador general de projectes i del propi equip humà de Periferia Creative.
Jose és pare d’Iker i Alicia, editor en diversos projectes paral·lels sobre jocs narratius, melòman i fan de The Raveonettes. La seva vida quotidiana transcorre en algun punt entre el zen i el rockandroll.
Projecte destacat:
BCS Website: BCS Ibèrica necessitava resoldre un conjunt de webs multi-marca per cobrir el nou mercat objectiu de l’amèrica llatina. Calia prendre decisions sobre l’arquitectura i la qualitat dels continguts, per reflectir la fortalesa tècnica i la varietat dels seus catàlegs de producte. Tot això, posant de relleu el bagatge d’un grup empresarial tan important en el sector de la maquinària agrícola.
Estratègies de Branding, Analítica web, Pla de continguts i SEO