Expertise: Gràfica publicitària, Direcció d’art, Disseny d’interfícies i interacció, Responsive design
Carles no enganya a ningú, fa pinta de dissenyador i és el que és, almenys ho porta exercint des que va començar la seva aventura professional ara fa 20 anys, quan ara fa 10 va iniciar el projecte de Periferia i ara fa quasi 5 anys amb la conversió de l’estudi en una agència de comunicació digital, i des d’aleshores no ha parat de treballar i resoldre reptes de comunicació visual per multitud de sectors.
Defensor del disseny com a eina per crear solucions específiques a problemes concrets de comunicació. Creu fermament que cada projecte té una resolució única i òbvia, i per això mateix difícil de trobar.
Aquesta declaració de principis es tradueix en un estil directe, net i precís, que permet que els dissenys de Periferia Creative, especialment les interfícies web i a apps digitals arribin a un grau de riquesa i qualitat difícil de trobar.
Això, sumat a una paciència d’elefant i un gust exquisit, el capacita tant per a la producció directa de disseny com per a tasques de direcció d’art. Carles sempre ha fet gala d’una filosofia vital admirable, aconseguint trobar solucions aparentment senzilles a qüestions complicades. Què més virtut pot tenir un dissenyador de posar en ordre conceptes i expressar el que ni les millors paraules poden transmetre.
Carles és pare de l’Ariadna i en Llorenç. Simpatitzant de qualsevol vestigi autòcton que ens allunyi d’una globalització alienant i sense sentit. Sibarita d’estar per casa, es fan del producte gastronòmic terrassenc per excel·lència, els entrepans de frankfurt que fan en molts dels emblemàtics establiments de la ciutat.
Projecte destacat:
A taula, un restaurant de cuina mediterrània, i més concretament centrat en la gastronomia catalana, ni més ni menys que ha Portland, Oregon (USA).
Estratègies de branding, direcció d’art, gràfica publicitària i desenvolupament web.
Ja podeu seure, els plats estan servits.